sobota, 18 lipca 2009

Silent Hill 2 w SMGO

Nadszedł czas na drugi odc. programu show must go on. Jednak umieściłem go na Daily motion przez to iż youtube sprawiał jakieś problemy. Odcinek można powiedzieć informacje o blogu i o mojej osobie :P



Od razu mogę powiedzieć, że następnym razem będziemy mieli pojedynek. Jak słyszeliście w filmiku poszukuję pomysłów na ogólnie jakiś typ tych odcinków. Wymyśliłem, a raczej zerżnąłem pomysł. Mianowicie pojawi się za około 2 tygodnie VERSUS. Ogółem mówiąc porównanie, a na koniec wyłowienie lepszego tytułu z gatunku.
Pierwszy tego typu film pojawi się 03 sierpnia.
DMC3 vs. God of War 2

1 komentarz:

Szopen, Gilarz, Michał pisze...

elo dzieki za pozdrowienie spoko filmik tylko troche ta jakosc...... ale pewnie cos z tym kombinujesz.a co do tego dodoanie blogu do listy do wlasnie to zrobilem:)